سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین دانش، آرامش و بردباری است . [امام علی علیه السلام]
کلبه دوستان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» خواب قیلوله حرام است!

خواب قیلوله حرام است!
 
این اداره بیشتر فتاوای صادر شده اش را به صورت تلفنی و یا بر روی سایت خاص خودش منتشر می نماید که از جالبترین این فتاوی حرام بودن خواب قیلوله است آن هم به دلیل این که وقت مفید انسان را تلف می کند و فرد می تواند در این مدت کارهای مفید انجام دهد!

اداره کل اوقاف و امور اسلامی کشور امارات عربی در سال 2010 حدود 350 هزار فتوا صادر کرد و این فتاوی آنقدر جالب بودند که روزنامه انگلیسی دیلی میل آنها را ذکر کرده است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، این اداره بیشتر فتاوای صادر شده اش را به صورت تلفنی و یا بر روی سایت خاص خودش منتشر می نماید که از جالبترین این فتاوی حرام بودن خواب قیلوله است آن هم به دلیل این که وقت مفید انسان را تلف می کند و فرد می تواند در این مدت کارهای مفید انجام دهد!

 بر اساس همین گزارش یکی دیگر از جالبترین فتوا تحریم کشتن الاغ های مزاحم است البته این تحریم فقط درباره الاغ نیست بلکه بر تمام حیوانات و  پرندگان نیز صدق می کند.

و اما درباره احکام زنان گفته اند بر زنان جایز است که با برادر خوانده های خود دست بدهند حتی اگر آنها از مادری غیر مسلمان باشند و از یک پدر هم نباشند و آنها می توانند تنها و با هم زندگی کنند تا وقتی که مکانشان امن باشند!




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شمس ( یکشنبه 89/11/3 :: ساعت 11:21 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خطاب به زائران اربعین
لیله الرغائب در راه است
سه جنگ به حضرت علی پس از پیامبر
هماهنگی و عدم اختلاف ویژگی قرآن
چه کسی نجس و کافر است؟
وصیت نامه شهید لاجوردی ، دادستان اسبق انقلاب
فاطمه پاره تن من است.
برتری سلمان و عمار و ابوذر و ...بر سایر یاران حضرت
نکته ای در باره دهه اول ذی الحجه
خواب قیلوله حرام است!
تولد عبد الله بن زبیر از متعه
[عناوین آرشیوشده]