سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای آدمی زشت است که عملش از دانشش کمتر باشد و کردارش به گفتارش نرسد . [امام علی علیه السلام]
کلبه دوستان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فاطمه پاره تن من است.

سلام دو ستان شهادت بانوی نمونه اسلام فاطمه زهرا  را تسلیت می گویم در ضمن می دانید که فاطمه کسی بود که پیامبر در مورد او فرمود فاطمه بضعه منی من آذا ها فقد آذانی... فاطمه پاره تن من است  هر کس او را اذیت کند مرا اذیت کرده. به راستی فاطمه وقتی که در بستر بیماری بود  نسبت به چه کسانی و چرا غضب داشت؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شمس ( پنج شنبه 91/1/24 :: ساعت 3:11 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خطاب به زائران اربعین
لیله الرغائب در راه است
سه جنگ به حضرت علی پس از پیامبر
هماهنگی و عدم اختلاف ویژگی قرآن
چه کسی نجس و کافر است؟
وصیت نامه شهید لاجوردی ، دادستان اسبق انقلاب
فاطمه پاره تن من است.
برتری سلمان و عمار و ابوذر و ...بر سایر یاران حضرت
نکته ای در باره دهه اول ذی الحجه
خواب قیلوله حرام است!
تولد عبد الله بن زبیر از متعه
[عناوین آرشیوشده]