سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما برادرش را در راه خدا دوست داشت، او را [از این دوستی [باخبر کند، که این کار، الفت راپایدارتر می سازد و دوستی را استوارتر می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کلبه دوستان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سیاسی

مشاور رئیس جمهوری: جریانات اخیر عمق کینه توزی دشمنان را به اصل ولایت فقیه نشان داد

مشاور رئیس جمهوری درامور ایثارگران داشتن بصیرت را لازمه مقابله با فتنه ها، شناخت توطئه ها و دشمن شناسی عنوان کرد وگفت: برای افزایش سطح بصیرت باید از روح شهدا و فرهنگ دفاع مقدس استمداد طلبید.
به گزارش ایرنا، «مجتبی رحمان دوست» روز جمعه درهمایش رابطان ایثارگران اداره ها و سازمان های استان خوزستان دراهواز افزود: رهبر معظم انقلاب بارها داشتن بصیرت در شرایط فعلی را شرط پایداری دربرابر دشمن واقعی دانستند. لذا ایثارگران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی که نقش غیرقابل انکاری در دفاع مقدس داشته اند باید قادر باشند علاوه بر خود دیگران را نیز آگاه سازند و اجازه ندهند دشمن در داخل یارگیری کند.
وی اظهار داشت: جریانات اخیر عمق کینه توزی دشمنان را به اصل دین و ولایت فقیه نشان داد و اگر هوشیاری مردم و ایثارگران و حضور جوانان برآمده از نسل اول نبود، دشمن به اهداف خود می رسید اما با حضور حماسی و عاشورایی مردم پس از توهین و جسارت به مقدسات دینی همه خیالات دشمن باطل شد.
مشاور رئیس جمهوری درامور ایثارگران درخصوص مناسب سازی مکان های عمومی برای رفاه حال جانبازان تصریح کرد: مسئولان برای درک بهتر این موضوع (مناسب سازی ) باید یک روز زندگی خود را در ویلچر سپری کنند تا اهمیت موضوع را دریابند.
مسکن، اشتغال و بیمه تکمیلی از جمله مشکلات ایثارگران خوزستانی بود که مشاور رئیس جمهوری قول پیگیری آنها را داد و بر ارتقای سطح آموزش، مهارت و اشتغال فرزندان ایثارگران تاکید کرد.

 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شمس ( یکشنبه 88/10/20 :: ساعت 7:0 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خطاب به زائران اربعین
لیله الرغائب در راه است
سه جنگ به حضرت علی پس از پیامبر
هماهنگی و عدم اختلاف ویژگی قرآن
چه کسی نجس و کافر است؟
وصیت نامه شهید لاجوردی ، دادستان اسبق انقلاب
فاطمه پاره تن من است.
برتری سلمان و عمار و ابوذر و ...بر سایر یاران حضرت
نکته ای در باره دهه اول ذی الحجه
خواب قیلوله حرام است!
تولد عبد الله بن زبیر از متعه
[عناوین آرشیوشده]